۲۰ ابزار مفید برای شغل‌های آزاد

۲۰ ابزار مفید برای شغل‌های آزاد

در این زمان داشتن شغل آزاد یعنی سروکله زدن با مشتری ; ۲۰ ابزار جدید را که می تواند به شما در زمینه مسئولیت پذیری در قسمت های مختلف کسب و کار کمک کند را انتخاب کرده ایم.

“مستقل کار کردن” اگر از بیرون به آن نگاه کنید خیلی جالب به نظر می رسد. کار با بهترین مشتری ها، انتخاب پروژه های سرگرم کننده، تعیین ساعت کاری برای خود و کار کردن در خانه یا هر جایی که دوست داری. اما اتفاق های زیادی پشت پرده اتفاق می افتد تا به ما اجازه کار کردن بدهد.

انجام کار آزاد واقعأ برای مشتریانتان هیچ وقت ۱۰۰% در زمان دلخواه شما قرار نمی گیرد. طولی نمی کشد که شما غرق در کاغذ بازی و مدیریت می شوید – نوشتن پروپوزال ، بستن قراردادها، ارسال فاکتورها، نوشتن وظایف و در آخر مدیریت گردش کار خودتون.

به جای آن، ما یک فراوانی از ابزارهای جدید که به بازار وارد شدند تا به افرادی که شغل آزاد دارند کمک کند را مشاهده کردیم. شما حال می توانید پروپوزال نوشته شدیتان را بدون این که حتی ایمیل تان را باز کنید به مشتری ارسال کنید. فوراً به درآمد یک ماه ات نگاه کنی و با سال قبل مقایسه کنی. بررسی کنی چقدر زمان صرف پروژه جدیدت در هفته قبل کرده ای.

برای پیدا کردن بهترین، آن ها را در زیر دسته بندی کرده ایم:

پروپوزال، امور مالی و حقوقی، مدیریت زمان و گردش کاری. بیایید شروع کنیم!

پروپوزال

ارزش یک پروپوزال خوب نباید دست کم گرفته شود – چون می تواند کلید برد و باخت ما در پروژه باشد. من تعدادی از ابزارهای پروپوزال مختلف را امتحان کرده ام و حتی از InDesign CC برای درست کردن قالب های سفارشی خودم استفاده کرده ام. هدف این ابزار ها آسان تر کردن کارها با ارائه قالب ها و ویژگی های منحصر به فرد است.خیلی از آن ها  این قابلیت را به کاربر می دهند که بتواند پروپوزال را به آسانی برای مشتری ارسال کند و روند آن را دنبال کنند – یکی از ویژگی هایی که من از طرفداران آن هستم.

۰۱ – Prospero

در حال حاضر در یک نسخه بتا، Prospero نه تنها به درست کردن پروپوزال بلکه به قیمت گزاری آن نیز کمک می کند. ازنظر بنیان گذاران nuSchool، Prospero یک ابزار پروپوزال کاملاً خشک و خالی است. هیچ صفحه اصلی یا حتی تنظیمات حساب وجود ندارد. این یک دروغ واقعیه که به شما در درست کردن یک پروپوزال کمک میکنه، به جای اینکه فقط بزاره کور کورانه پرواز کنی. این ابزار این قول رو به شما میده “مشتری بیشتر،پول بیشتر،سردرد کمتر”

وقتی شما یک طرح پیشنهادی رو ایجاد میکنید، Prospero از شما سوال های کوتاهی میپرسد، مثل امتیازتون، زمانی که طول میکشه تا شما پروژه را تمام کنید و نوع کاری که شما انجام میدهید. (Prospero  چاپ و برند سازی پروپوزال را به خوبیه وب و برنامه طراحی انجام میدهد). و سپس هوشمندانه یک طرح پیشنهادی را بر اساس جواب های شما به وجود می آورد، که شما میتوانید آن را ویرایش کنید. هیچ سفارش سازی طراحی وجود ندارد (تنها گزینه ویرایش متن)، ولی طراحی پیش فرض زیاد بد نیست. وقتی شما با طرح پیشنهادی به پایان رسیدید، شما می توانید آن را به صورت پی دی اف(PDF) دانلود کرده و یا مستقیماً به مشتری ارسال کنید.

۰۲- Nusii 

"<yoastmark

Nusii نه تنها اجازه ایجاد یک طرح پیشنهادی رو به شما میده بلکه شما میتوانید به نرخ فروش و یا امتیاز قبولی طرح را با استفاده از آن ببینید. من این برنامه که از داده های موجود در راه مفید استفاده میکنه تا کاربران بتوانند پیشرفت طرح هایشان را دنبال کنند، را ستایش میکنم. تجربه “ارسال به مشتری” خیلی مفید است، و شما اطلاع پیدا خواهید کرد وقتی مشتری طرح پیشنهادی را مشاهده کنه.

ویرایش پروپوزال در Nusii بسیار ساده و جذاب است. هرچند تنظیمات بصری آن محدود است و شما نمی توانید در آن جدول قرار دهید – یک تصمیم عجیب و غریب که با توجه به این که افرادی که شغل آزاد دارند غالبا دوست دارند که تفکیک ورودی ها و خروجی ها را در جدول ها قرار بدهند. یک حس اینه که این ابزار شماری از ارزهای رایج و زبان ها را پشتیبانی میکند، پس شما میتوانید از ان تقریبا در همه جا استفاده کنید.

۰۳- Proposify

یک قالب پروپوزال را انتخاب کنید تا با گزینه WYSIWYG شروع به کار کنید

یک قالب پروپوزال را انتخاب کنید تا با گزینه WYSIWYG شروع به کار کنید

یک ابزار درست برای WYSIWYG، Proposify  با دسترسی به خیلی از قالب ها شروع به کار کرد. بسیار شیک و قشنگ، قالب ها به شما یک مکان خوب برای شروع میدهد هرچند اگر در نوشتن طرح پیشنهادی تازه وارد باشید، ویرایشگر آن ویژگی های قابل تنظیم زیادی را شامل میشود ( و حتی چند ابزار پایه ترسیم). هرچند، این کاملا مثل واژه پرداز عمل میکند – شما تجربه زیبای پروپوزال نویسی را درک نمیکنید که من به شخصه ترجیح میدهم.

یکی از مزایای Proposify اینه که شما میتوانید عکس و فیلم در آن قرار دهید.همچنین این اجازه رو به شما میده که قطعه های محتوایی رو درون طرح پیشنهادی خودتون قرار دهید و استفاده مجدد کنید.  که به خودی خود صرفه جویی در زمان است.

سرمایه گذاری

پیگیریه درامد خروجی و ورودی برای هر کسب و کاری ضروری است. اگر میخواهید بینش تان نسبت به درامدتان بهتر بشه ابزار های درامد زیر را دنبال کنید.

۰۴٫ Invoiced

این ابزار به شما اجازه کار کردن با هر روش پرداختی که شما دوست دارین را می دهد.

این ابزار به شما اجازه کار کردن با هر روش پرداختی که شما دوست دارین را می دهد.

Invoiced  توسط یک توسعه دهنده وب مستقل تاسیس شد و که از کشمکش های شخصیش الهام گرفته بود. این برنامه ایجاد کردن فاکتورها و ارسال انها به مشتری را آسان و بهتر میکند.روش خاص پرداخت به عهده خود شماست – ادغام صورت حساب ها با Stripe که شما میتوتید با راه اندازی پرداخت انلاین از طریف کارت اعتباری، Bitcoin، PayPalو یا حتی افلاین بهره مند شوید.

یکی از قابلیت های Invoiced اینه که میتواند کارکرد مجموعه ها را دنبال کند، به طور متوسط چقدر طول میکشد که به شما پرداخت بشه، و با هرگونه درامد ماهانه .اگر شما از یک برنامه حساب داری برای دنبال کردن امور مالی استفاده میکنید، Invoiced  با هر دویه Xero و QuickBooks ادغام میشه.

۰۵- Zipbooks

این ابزار جدید حساب داری به شما اجازه دنبال کردن همه جزییات امور مالی را میدهد

ZipBooks  یک ابزار حساب داری که نه نتها رایگان بلکه با طراحی زیبا و ساده برای استفاده موجود است.شما میتوانید از آن به عنوان ایجاد کننده فاکتور، مدیریت زمان، پیگیری پرداخت ها و مشتری ها، مدیریت هزینه های خود و بیشتر از ان استفاده کنید. هنگامی که وارد آن میشوید شما فضای زیبای آن را خواهید دید که صورت حساب در مقابل جمع کل، درآمد ۱۲ ماه گذشته، متوسط جمع دوره و بیشتر را به شما نشان میدهد. به آسانی، شما میتوانید یک یادآور کننده برای پرداخت های گذشته برای مشتری هایی که به آن احتیاج دارند راه اندازی کنید.

۰۶- Momenteo

با این هزینه های که برای مسافرت وجود داره، Momenteo برای کسانی که شغل آزاد دارند و مدام در حال اسباب کشی دیجیتالی هستند خوب است.Momenteo  همچنین هزینه های تصویب شده را به فاکتور و بدون هیچ کار اضافی تبدیل میکند. بر خلاف بسیاری از ابزار های دیگر، Momenteo فقط یک طرح قیمت گذاری دارد، با گزینه های پرداخت ماهانه و سالیانه. شما دسترسی به تمام امکانات و ویژگی ها به صورت نامحدود در طول اشتراکتان خواهید داشت.

۰۷- Bonsai

ارسال قراردادها، ایجاد فاکتورها و جمع آوری اقساط، همه با هم با یک UX بی درز.

ارسال قراردادها، ایجاد فاکتورها و جمع آوری اقساط، همه با هم با یک UX بی درز.

هنوز در ورژن آزمایشی، Bonsai به طراح ها  اجازه ارسال قرارداد ها و جمع آوری پرداخت ها را میدهد.هنگامی شما یک قرارداد رو آیجاد می کنید، Bonsai از شما سوالی در مورد چه نوع کاری که انجام میدهید رو می پرسه، تا به مناسب کردن قرارداد برای پروژه شما کمک کنه.

از شما چند سوال پرسیده میشه، از جمله اطلاعات پایه، خلاصه پروژه، امتیاز، چه موقع دوست دارید بهتون پرداخت بشه و غیره. برنامه به شما یک قرارداد قابل ویرایش از نام شما ارائه میدهد که میتوانید مستقیما از طریق برنامه به مشتری ارسال کنید. پس از امضای قرارداد، Bonsai یک فاکتور برای شما در آن مورد صادر میکند. شما همچنین میتوانید قرارداد ها طوری کنید که تکرار بشن.

نه تنها قابلیت های Bonsai خوبه بلکه طراحی و کارکرد آن برای کاربران بی درزه. این برنامه برای استفاده کردن آسان و لذت بخشه ، درهم برهم های غیر ضروری را هم حذف کرده.

۰۸- Wave

این برنامه همه چیز یک برنامه حسابداری به غیر از چیز های اضافی غیر ضروری را دارا میباشد.

این برنامه همه چیز یک برنامه حسابداری به غیر از چیز های اضافی غیر ضروری را دارا میباشد.

Wave یکی دیگر از برنامه های محبوب با گذینه های رایگان می باشد. این برنامه ساده تمامی کاستی هایی که شما از یک برنامه حسابداری توقع دارید را دارا است. البته به غیر از چیزای غیر ضروری.

این فاکتور به قسمت بصری انتقال داده میشه تا کاره پیگیری یک مقاله که در کدام قسمت باید باشد تا روند پرداخت اجرا بشه را آسان تر میکند. نکته خوب اینجاس که میتوانی رایگان استفاده کنی و فاکتور های نامحدودی رو از طریق برنامه  IOS  وارد کنید.

این خیلی آسونه که یک رسید رو ارسال کنی، با راه اندازی Stripe به حساب بانکی خود متصل میشوید. ویژگی حقوق ماهانه وجود دارد ولی فقط در امریکا و کانادا محدود میشود. شما احتمالا مایلید حسابدار خود را دعوت کنید تا مراقب گزارش هاتون باشه، مثل توازن بین دخل و خرجتون.

حقوقی

نه سرگرم کننده ترین قسمت، اما قطعا یکی از مهم ترینش. قرارداد ها لازم نیست به ترسناکیه که به نظر میرسند باشند – آن ها برای شما و مشتریتان خوب هستند. در حالی که این ابزار ها مفید هستند و غالبا قالب ها را شامل میشوند، اگر شما در مورد قوانین کشور خود مطمئن نیستید توصیه میکنم با یک حرفه ای مشورت کنید.

۰۹- Termsfeed

 TermsFeed دامنه وسیعی از دظر قالب های رایگان برای استفاده شما دارد.

TermsFeed دامنه وسیعی از دظر قالب های رایگان برای استفاده شما دارد.

فروش آنلاین محصولات؟ شانس اینجاس که شما به برخی اسناد حقوقی نیاز دارید تا مثل یک سیاست باز عمل کنید. TermsFeed دامنه وسیعی از دظر قالب های رایگان برای استفاده شما دارد، از جمله شرایط و مقررات، حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات. همچنین یک ژنراتور وجود دارد که از شما سوالاتی جهت درست کردن قراردادی متناسب با کار شما میپرسد.

۱۰- Shake Law

به یک قرارداد نیاز دارید؟ یکی از این قالب های مختلف را انتخاب کرده و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

به یک قرارداد نیاز دارید؟ یکی از این قالب های مختلف را انتخاب کرده و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

یک ابزار بسیار اساسی قرارداد، Shake Law به شما اجازه میدهد که از مجموعه متنوعی از قالب ها برای قرارداد انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های خوب این ابزار اینه که شما قادرید که یک قالب قرارداد برای صدور مجوز پروژه و یا مجوز کار انتخاب کنید.

هنگامی که قرارداد خود را ایجاد کردید، قرارداد شما توسط یک وکیل بازبینی میشود. در حالی که در دید اول این بخشنده به نظر میاد،  Shake Law شما را به یک شرکت حقوقی تغییر مسیر میدهد، که به هزینه اضافی منجر میشود.

از ویژگی های Shake Law اینه که  بسیار محدود است. برای مثال، شما نمیتوانید قرارداد را برای مشتری ارسال کنید ( فقط با دانلود PDF) و راهی وجود ندارد که شما قرارداد خام را عینی دستکاری کنید. به عنوان یک طراح، طراحی و استحکام تضمین من بسیار مهم است که من آن را بازتابی از مهارت ها و حرفه خودم میدونم. من نبایستی احساس راحتی نسبت به این که یک چیز خام را برای مشتری هایم ارسال کنم داشته باشم.

مدیریت زمان

این یه چیزیه که همه ما دوست داریم بیشترشو داشته باشیم: زمان. متاسفانه ما نمی توانیم زمان بیشتری درست کنید، اما ما میتوانیم انتخاب کنیم که چطوری آن را صرف کنیم. پوشش دادن همه چیز از مدیریت زمان تا زمان بندی برای برآورد، ابزارهای مدیریت زمان برای مشاغل آزاد بسیار مفید هستند، حتی کسانی که برای زمان پول پرداخت نمیکنند ( مثل خود من ).

۱۱- Cushion

به جای پیگیری زمان،Cushion به شما اجازه میدهد که زمانی برای کار و استراحت کنار بگذارید.

به جای پیگیری زمان،Cushion به شما اجازه میدهد که زمانی برای کار و استراحت کنار بگذارید.

به جای پیگیری زمان، Cushion به شما در برنامه ریزی زمان تان به شما کمک میکند – و نه فقط در محل کار. شما میتوانید زمان صرف شده روی پروژه ها را برنامه ریزی کنید، همچنین زمان استراحت. این ابزار وقتی که شما بیش از حد کار میکنید به شما هشدار میدهد، از افسردگی های شغلی جلوگیری و شما را در بهتر مدیریت کردن زمان تشویق میکند. با راه اندازی آسان،  Cushionیک نشانه را در سایت شما قرار میدهد تا زمانی شما در دسترس هستید را نمایش دهد. که برای کسانی که برای کار با شما علاقه مند هستند مفید است.

۱۲- Timely

"<yoastmark

نرم افزاری ساده و ظریف برای برنامه ریزی زمان، Timely برای اولین باری که وارد میشوید با یک دید  نقویم مانند به شما خوش آمد  میگوید. هیچ تایمری وجود ندارد – بلکه،  Timely شما را تشویق میکنه که ساعت هایی که روی یک پروژه خاص کار میکنید را پر کنید. شما میتوانید تاریخچه یک مقاله و دید کلی کاملی از تمام زمان های صرف شده در تمام بخش های کسب کار را مشاهده کنید.

این ابزار به شما کمک میکند تا با وارد کردن زمان برنامه ریزی شده و زمانی که صرف پروژه کرده اید، تفاوت آن را با براورد خودتان مشاهده کنید. یک راه خوب برای آموزش دادن به خودتون که زمان را بهتر ارزیابی کنید، البته اگر همیشه در آن اشتباه میکنید. Timely در cloud قابل اجراست، یا شما میتوانید که با مرورگر از آن استفاده کنید.

۱۳- Harpoon

ایجاد پروژه، مدیریت زمان، اختصاص دادن فاکتور ها و هزینه ثبت

ایجاد پروژه، مدیریت زمان، اختصاص دادن فاکتور ها و هزینه ثبت

اگر چه ممکن است در ابتدا منکوب کننده به نظر برسد، فقط کافیست یک بار زمان اندکی با Harpoon صرف کنید تا به خودتون جهت بدید، شما خواهید فهمید که این یک برنامه بسیار قدرتمند است. Harpoon به شما اجازه میده که پروژه رو از آن که میدانید طراحی کنید و بعد برای برنامه ریزی زمان و اضافه کردن فاکتورها و هزینه ها از آن استفاده کنید.

این ابزار نه فقط در کمک کردن به فاکتور نویسی به خود می بالد، بلکه در کمک کردن به تصمیم گیری شما و یرنامه ریزی بهتر نیز فواید قابل توجهی دارد. شما میتوانید به سرعت به میزان متوسط درآمد خود در هر پروژه نگاهی بیاندازید (یا در هر ماه، روز و ساعت، هر چیزی شما ترجیح می دهید) و یا فاکتور های واریز نشده خودتون رو بررسی کنید. همچنین یک پیش بینی درآمد وجود دارد، با فضا هایی که شما میتوانید اهداف و عادت های کاری خود را معین کنید (به عنوان مثال، چند ساعت یا چند روز در هفته کار می کنید). این یک جنبه عالی برای تشویق کردن شما در برنامه ریزی مداوم و پیگیری هدف های شما ایجاد میکند. Harpoon تقریبا مانند یک برنامه همه کاره است، با گزارش دهی و ویژگی های پنل هوشمندانه. تنها کمبود آن قرارداد ها و طرح های پیشنهادی هستند.

۱۴- Freelancy

اگر شما ساعتی صورتحساب میدهید، Freelancy زمان صرف شده شما را به قرارداد تبدیل میکند; بدون استفاده از ریاضیات.

اگر شما ساعتی صورتحساب میدهید، Freelancy زمان صرف شده شما را به قرارداد تبدیل میکند; بدون استفاده از ریاضیات.

Freelancy به شما در تبدیل زمان صرف شده به قراردادها کمک میکند، به سرعت و به آسانی پس از تکمیل پروژه. من شخصا به این شکل حساب نمیکنم، بنابراین این راه برای من کار نمیکنه. با این حال برای کسانی که در هر ساعت صورت حساب نیاز دارند، از آن جایی که دیگه نیازی به انجام ریاضیات برای تدبیر هزینه جاری ندارید، من میتونم این راه را مفید ببینم.

یکی از ویژگی های گزارشی Freelancy اینه که به شما یک دیدکلی تقویم مانند وقتی که زمانتان را تقسیم میکنید ارائه میدهد. در اینجا شما میتوانید زمان های صرف شده برای هر پروژه را ببینید. و با تاریخ و یا با اسم پروژه آن را پیدا کنید. که آین کار را خیلی آسان میکند که ببینید چقدر زمان و چه موقع برای آن صرف کرده اید. گزارشات قابل صدور هستند. یعنی شما میتوانید آن را به صورت CSVs و نموداری برای خودتان و یا مشتری هایتان دانلود کنید.

در حالی که به طور خودکار ایجاد فاکتورها برای برنامه ریزی زمان مفید واقع می شود، میتوانید آن را دستی نیز ایجاد کنید البته اگر دوست دارید. شاید شما برای دلایل باطنی زمان را برنامه ریزی میکنید، یا احتمالا ارتباطی به مشتری ندارد.

۱۵٫ Toggl 

برای برنامه ریزی زمان صرف شده روی پروژه و دیدن خلاصه گزارش ها

برای برنامه ریزی زمان صرف شده روی پروژه و دیدن خلاصه گزارش ها

از ابتدایی که کار مستقل را شروع کردم از Toggl استفاده میکردم. در حالی که من با مشتری هایم ساعتی و یا روزی حساب نمی کنم، برنامه ریزی زمان به من کمک میکنه که چطور و کجا زمانم رو صرف کنم. بعد از برنامه ریزی زمان شما باید زمانتون را صرف پروژه خاصی کنید، Toggl با استفاده از داده ها گزارشاتی ایجاد میکند. برنامه دسکتاپ مرا به یاد برنامه ریزی می اندازد و به من اجازه انجام این کار را بدون نیاز به ورود به برنامه تحت وب را می دهد.

یکی دیگر از قابلیت های toggl این است که میتوانید فضای شخصی و فضای گسترده تیمی ایجاد کنید. بنابراین من قادرم زمان شخصیم رو مدیریت کنم، البته من قادرم که یک توسعه دهنده یا برنامه نویس به فضای کاریم دعوت کنم البته اگر بخوام که نه فقط زمان خودم رو برنامه ریزی کنم، ولی اکثر اوقات زمان صرفه پروژه میشه.

گردش کار

ابزار های گردش کار غالبا کمی بیشتر تلاش میکنند تا سره شما رو به پیچیدگی که میتونند گرم کنند، شاید مبهم تر. من به شخصا از کاغذ و قلم که اعتماده بیشتری به آن ها دارم استفاده میکنم، اما من قطعا سودهای داشتن یک ابزار دیجیتالی گردش کار رو تحسین میکنم، به خصوص زمانی به سازمان دهی یک پروژه بزرگتر به شما کمک میکند.

۱۶- Flow

"<yoastmark

در اصل، Flow به شما برای ایجاد یک فضای کاری همراه با وضایف هر فرد و برای نگه داشتن پروژه در الویت کاری کمک میکند.

مانند بسیاری از ابزار های گردش کاری، Flow دارای ویژگی چت روم مانند که اعضای تیم میتوانند برای گفتگو درباره پروژه از آن استفاده کنند.

من خودم برای ارتباط با هم تیمی هام از ویژگی چت آن استفاده کردم و به خوبی جواب داد، ول قابل به ذکر است که هیچ چیزی به راحتی Slack نیست.

و از قابلیت های دیگر این برنامه اینه که شما با فعال کردن focus mode اطلاعیه ها را موقتا خاموش می کنید تا تیم شما بدونه که شما قادر به پاسخ گویی نیستید.

کاربران میتوانند وظایف هایی برای انجام دادن انتخاب کنند، که قسمت های از پروژه تشکیل شده است. اعضای تیم قادر نیستند که همه بخش های وظایف رو ببیند;

در Flow شما قادرید بعضی از وظایف را شخصی کنید که بعدا میتوانید آن را برای تیم خود به اشتراک بگذارید.

این کمک بزرگیه اگه شما دوست دارید که چیزی را قبل از این که هم تیمی های شما بفهمند انجام بدید.

نمایش تقویم به شما دید کلی خوبی از آن چه که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد را میدهد، و شما میتوانید انتخاب کنید که دوست دارید علاوه بر وظایف خود، وظایف دیگران را ببینید یا نه. و اگر شما وقت آزاد پیدا کردید میتوانید به قسمت هایی که به شما اختصاص داده نشده نیز سری بزنید و کمکی کنید.

۱۷- Azendoo

دسته بندی وظایف، بررسی کلی تقویم،ایجاد وظایف دنباله دار و بیشتر

دسته بندی وظایف، بررسی کلی تقویم،ایجاد وظایف دنباله دار و بیشتر

Azendoo یک ابزار قدرتمند برای گردش کار با طراحی زیبا و تست شده توسط کاربران. مشاهده تجزیه و تحلیل، پیوست کردن اسناد، ایجاد گروه و تشریح وظایف برای افراد. به همه این قسمت ها درون جزییات مقابل; شما میتوانید وظایف را دسته بندی کنید، دیدن یک نمای کلی از تقویم، ایجاد وظایف دنباله دار، تنظیم زمان و در آخر اضافه کردن چک لیست ها.همچنین پیام های بیلبورد مانند ایجاد کنید، ارسال پیام مستقیم به اعضای تیم (البته اگر داشته باشید) و مشاهده اطلاعیه ها. بهترین برنامه برای در رأس نگه داشتن شما.

ابزارهای اضافه

مفرد کار کردن خیلی بیشتر از امور مالی، مدیریت زمان و طرح های پیشنهادیه. گاهی اوقات در این گونه زندگی امکان مواجه شدن با مشکلات غیر منتظره امکان پذیره. من سه برنامه اضافی که به شما کمک میکنه تا قدرت خلاقیت شما را افزایش بده رو جمع کردم،

به موقع به شما پرداخت بشه ( بدون هیچ استرسی) و طرح های اولیه ایده های خود را به سرعت و آسانی ایجاد کنید.

۱۸- Just Tell Julie

بعضی از مشتری های شما پول پرداخت نمیکنند؟ فقط کافیست به Julie Elester زنگ بزنید تا پولتون رو در بانک ببینید.

بعضی از مشتری های شما پول پرداخت نمیکنند؟ فقط کافیست به Julie Elester زنگ بزنید تا پولتون رو در بانک ببینید.

در موقعیتی قرار دارید که مشتری به شما پرداخت نمیکند؟  Julie Elsterخدماتی به عنوان حسابدار مجازی شما ایفا میکند تا پول پرداخت های نگرفته شما را بگیرد; او با تماس گرفتن با مشتری های شما و با خونسردی کار خود را انجام می دهد. او دارای یک پیشینه اثابت شده است و رتبه بالای در صنعت کار آزاد را دارا است.

۱۹- بریف باکس

از بین طیف های متنوعی از خلاصه نویسی های مجازی برای خلاقانه کردن طرح خود انتخاب کنید.

از بین طیف های متنوعی از خلاصه نویسی های مجازی برای خلاقانه کردن طرح خود انتخاب کنید.

Briefbox   یک مجموعه از خلاصه نویسی های مجازی برای کمک کردن به خلاقیت طراحی شما در هنگامی که بین پروژه ها هستید. تیم Briefbox  طیف زیادی از خلاصه نویسی های مجازی ایجاد کرده است – همه چیز از طراحی واحد پول محلی تا ایجاد کردن برند برای برای یک طراح –

فقط کافیست یکی را انتخاب کنید و طراحی را شروع کنید. هنگامی که کار شما به اتمام رسید میتوانید آن را در سایت آپلود کرده تا نظرات را از طرف انجمن دریافت کنید.

تیم این برنامه همان لحظه حساب Pro خود را راه اندازی کرده اند که راهنمایی هایی از حرفه ای های تجارت و نظرات سازنده در هر ارسال را به شما ارائه می دهد.

۲۰- اتمیک

"<yoastmark

ایجاد و به اشتراک گذاری نمونه های اولیه با مشتری خود با Atomic، سریع ترین راه برای طراحی زیبا دوطرفه است. وارد کردن یک طراحی موجود از اسکچ یا فوتوشاپ ( یا طراحی در خود برنامه)، بعد از آن ارتباط دادن صفحات با یکدیگر و ایجاد تنظیمات کوچک در انتقال برای ایجاد طرح اولیه است.

هنگامی که به پایان رسید شما با ارسال یک لینک به مشتری می توانید طرح اولیه را به اشتراک بگذارید. که بعد مشتری میتواند نظرات و انتقاداتی روی طرح شما بدهد.

نتیجه گیری

این فهرست به هیج وجه یک لیست کامل نیست. صد ها ابزار و برنامه جدید هر ساله منتشر می شود، پس من شما رو تشویق میکنم که چشم های خودتون رو باز نگه دارید تا ببینید چه چیز های بهتر به مرور زمان پیشرفت می کنند. به یاد داشته باشید، هر موقع که چیزی برای کار آزاد میاد یک الگوی واحد برای همه وجود ندارد. هر ابزار نقاط قوت خود و مجموعه ای از ویژگی ها دارد، بنابراین این ممکنه زمان بر باشه تا شما بهترین رو برای جعبه ابزار خود پیدا کنید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید

تنسورفلو

تنسورفلو تنسرفلو یک کتاب خانه یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است که توسط گوگل منتشر شده است و…